Customer Experience Consultant

Miasto: zdalnie
Wielkość firmy: 200
Wynagrodzenie: 7 200 - 18 700 PLN netto (B2B)
Forma współpracy: umowa o pracę/B2B/umowa zlecenie

Tu będziesz pracować:

Firma zajmująca się projektowaniem i rozwojem produktów cyfrowych. Posiada 17 lat doświadczenia w pracy dla klientów globalnych. Obecnie na swój pokład poszukują osoby, która będzie utrzymywać dobre relacje z klientami. 

To będziesz robić:

  • budować długoterminowe relacje z klientami
  • doradzać i identyfikować potrzeby klientów oraz reagować na sytuacje kryzysowe
  • przygotowywać zamówienia oraz renegocjować warunki sprzedażowe (np. stawki, aneksy, umowy)
  • badać satysfakcję klientów oraz proponować nowe sposoby zwiększenia jakości usług na podstawie otrzymanych opinii

Tego potrzebujesz:

  • min. 3 lat doświadczenia w pracy z klientem biznesowym (np. Business Development, Account Management) 
  • świetnych umiejętności komunikacyjnych, interpersonalnych i negocjacyjnych, skoncentrowanych na skutecznym zamknięciu transakcji
  • doświadczenia w budowaniu długotrwałych relacji biznesowych
  • praktycznego doświadczenia z CRM (HubSpot, Salesforce)
  • znajomości różnorodnych procesów sprzedaży
  • biegłości w posługiwaniu się językiem angielskim i polskim (w mowie i piśmie)

Mile widziane:

  • doświadczenie w branży IT
  • znajomość metodyki pracy Agile/Scrum

To zyskujesz:

  • budżet na rozwój zespołu
  • pracę w płaskiej strukturze, opartej na systemie holakratycznym
  • elastyczne warunki pracy np. możliwość pracy w 100% zdalnie
Super!

Dlaczego warto?

  • indywidualna ścieżka rozwoju
  • otwartość na innowacje, eksperymenty, doskonalenie, pracę zespołową