Tu będziesz pracować:
Polska firma działająca na rynku od 30 lat. Współpracują z najlepszymi producentami branży wyposażenia wnętrz z całego świata. Dostarczają dla swoich Klientów usługi związane z projektowaniem i wizualizacją wnętrz, rozwijając przy tym sklep internetowy z ponad 5000 produktów w swojej ofercie.
Aktualnie poszukują osoby, która wesprze swoją wiedzą i doświadczeniem, działalność związaną właśnie ze sklepem internetowym oraz przede wszystkim pomoże zbudować nowy dział, integrujący 5 kanałów sprzedaży. Jest to więc świetna okazja do zaangażowania się w zupełnie nowy projekt i posiadania realnego wpływu na jego realizację 🙂
To będziesz robić:
- zajmować się administrowaniem, rozwojem i optymalizacją sklepu internetowego
- nadzorować budowę nowych sklepów internetowych
- kreować, planować i wdrażać akcję sprzedażowe wraz z działem marketingu
- tworzyć strategię i rozwiązania mające na celu rozwój sprzedaży poprzez sklep internetowy
- koordynować prawidłowy przebieg procesu zamawiania
- monitorować i analizować rynek oraz raportować działania
- przygotowywać raporty i analizy na podstawie zebranych danych z rynku e-commerce
- poszukiwać nowych rozwiązań w sieci oraz wdrażać najlepsze praktyki
- zarządzać zespołem
Tego potrzebujesz:
- 3 lat doświadczenia na podobnym stanowisko w obszarze e-commerce
- znajomości branży e-commerce oraz systemów CMS
- dobrej znajomości narzędzi e-commerce (m.in. Google Analytics i Google Ads)
- wiedzy z zakresu SEM/SEO, która pozwala na swobodne nadzorowanie pracy agencji
- podstawowej znajomości zagadnień z zakresu HTML, CSS i JS
- praktycznego i technicznego doświadczenie we wdrażaniu, optymalizowaniu treści i wyglądu (UI/UX) oraz administrowaniu stronami i sklepami
To zyskujesz:
- atrakcyjny system premiowy
- dofinansowanie pakietu medycznego
- 26 dni płatnego urlopu
- niezbędne narzędzia do pracy (laptop, telefon)
- rabaty na produkty firmowe