E-commerce Manager

Miasto: Warszawa/hybrydowo
Wielkość firmy: 30
Wynagrodzenie: zależne od doświadczenia
Forma współpracy: UoP/B2B

Tu będziesz pracować:

Polski startup produkujący pierwszy na świecie innowacyjny napój antyoksydacyjny na bazie wyłącznie naturalnych składników, w oparciu o opatentowaną (!) formułę. Styl życia i środowisko w XXI wieku, czyli m.in. smog, podwyższone promieniowanie UV, stres, używki, niezrównoważona dieta, generują nadmiar Wolnych Rodników, które z kolei powodują powstanie Stresu Oksydacyjnego. Ten stan jest kluczowym czynnikiem do powstania wielu chorób, w tym nowotworów. Ich firma powstała, aby wspierać ludzi w utrzymaniu zdrowia poprzez wytwarzanie i dostarczanie unikalnych produktów na bazie związku organicznego pozyskiwanego z roślin, jednego z najskuteczniejszych naturalnych antyoksydantów występujących w przyrodzie, mogących “wygaszać” Wolne Rodniki w organizmie.

To będziesz robić:

  • zbudujesz swój własny zespół e-commerce, którym później będziesz zarządzać
  • budować i wdrażać strategię prowadzącą do pozyskania i utrzymania klienta w obszarze e-commerce oraz badanie jej efektywności
  • rozwijać i optymalizować sklep internetowy oraz marketplaces, aby zapewnić wysokiej jakości doświadczenie klienta na każdym etapie jego ścieżki + potem je analizować i tworzyć raporty 
  • badać i analizować kluczowe KPIs (ruch, konwersja, zachowania użytkowników) oraz wdrażać usprawnień
  • współpracować z zewnętrzni partnerami w obszarze Digital, SEO, SEM, marketingu afiliacyjnego, automatyzacji marketingu
  • monitorować trendy na rynku i identyfikować nowe funkcje i technologie, które przyczynią się do rozwoju kanału e-commerce

Tego potrzebujesz:

  • min. 2-3 lata doświadczenia w pracy w zakresie e-commerce i digital marketing
  • umiejętności analitycznych (badania i analiza ruchu, zachowania użytkowników oraz raportowania ze sprzedaży)
  • wiedzy z zakresu digital, SEO, SEM, marketingu afiliacyjnego, automatyzacji marketingu, testów A/B
  • doskonałej wiedzy z zakresu UX i web design
  • znajomości zarządzania sprzedażą poprzez marketplaces (Allegro, Amazon itp.)
  • umiejętności obsługi platform Google Analytics, Tag Manager lub podobnych

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy z platformami Idosell, Sales Manago
  • znajomość HTML, CSS, Javascript
  • doświadczenie w pracy w start-upie

To zyskujesz:

  • nieograniczone możliwości rozwojowe
  • realny wpływ na kształtowanie strategii rozwoju marki/produktu na rynku polskim
  • jako e-commerce Manager masz szansę na zbudowanie własnego zespołu, którym pokierujesz
  • duże pole do popisu – świadomość w Polsce odnośnie produktu jest znikoma
  • możliwość realnego wpływu na poprawę zdrowia swoich odbiorców
  • praca z produktem chronionym patentem opracowanym w Molecular Research Center w USA