E-commerce Manager

Miasto: Warszawa
Wielkość firmy: 200 osób
Wynagrodzenie: zależne od doświadczenia
Forma współpracy: Umowa o pracę, B2B

Tu będziesz pracować:

lider polskiego rynku poligraficznego i jedna z czołowych drukarni internetowych w Europie. Mają ponad 28 lat doświadczenia, cały czas odważnie poszerzają swoje możliwości, inwestują w nowe urządzenia i korzystają z najwyższej jakości materiałów, jednocześnie pozostając EKO. Ich cel jest prosty: zadowolony klient.  

Zaczniesz od budowy zespołu, który wesprze Cię w Twoich działaniach

To będziesz robić:

  •  wyznaczać cele zespołowi oraz kontrolować ich realizację
  •  zwiększać sprzedaż B2B 
  •  planować i wdrażać własne strategie marketingowe
  •  zarządzać budżetem
  •  koordynować oraz nadzorować współpracę z agencjami marketingowymi
  •  monitorować wskaźniki skuteczności prowadzonych kampanii (np. Google Analytics)
  •  dbać o UX oraz intuicyjną ścieżkę zakupową 
  •  monitorować trendy w e-commerce oraz u konkurencji

Tego potrzebujesz

  • min. 2 lat doświadczenia w zarządzaniu projektami e-commerce
  • zdolności analitycznych
  • znajomości platform sprzedażowych e-commerce
  • zdolności do analizy rynku i trendów w e-commerce
  • płynnego języka angielskiego
  • samodzielności w pracy przy minimalnym nadzorze
  • własnych planów i pomysłów, które wykorzystasz w codziennej pracy

To zyskujesz:

  • możliwość pracy hybrydowej
  • ubezpieczenie grupowe
  • “wolną rękę” we wdrażaniu swoich pomysłów i strategii
  • możliwość ścisłej współpracy z zarządem i wpływ na kierunek rozwoju organizacji
Super!

Dlaczego warto?

  • samodzielne i odpowiedzialne stanowisko
  • realny wpływ na kreowanie przyszłości produktu i firmy
  • praca w turkusowej organizacji, w której człowiek jest najważniejszy