E-commerce Specialist

Miasto: zdalnie
Wielkość firmy: 30+
Wynagrodzenie: zależne od doświadczenia
Forma współpracy: umowa o pracę/ B2B

Tu będziesz pracować:

Polska firma z branży wellness, a dokładniej – olejków CBD. Ich misją jest polepszanie samopoczucia ludzi – tak, aby mogli korzystać z życia więcej. Określają siebie jako turkusową organizację, a w swojej pracy stawiają przede wszystkim na świetną, koleżeńską atmosferę i dobre relacje. 

To będziesz robić:

  • zarządzać e-commerce (m.in.  nadzorować i optymalizować procesy e-commerce, rozwijać funkcjonalności e-sklepu, współpracować z zespołem odpowiadającym za błędy techniczne czy opracowywać strategie SEO i SEM we współpracy z agencją oraz Performance Specialist)
  • wdrażać rozwiązania mające na celu optymalizację współczynnika konwersji i wzrost sprzedaży produktów
  • poszukiwać nowych kanałów pozyskiwania ruchu, klientów i zamówień
  • będziesz odpowiedzialny za marketing automation (w tym email, sms, web push, personalizacja onsite, mobile), ocenianie ich efektywności i optymalizację
  • analizować wyniki i raportować efektywność działań
  • współpracować z pozostałymi działami dla zapewnienia sprawnego funkcjonowania e-sklepu i realizacji celów firmy

Tego potrzebujesz:

  • min. 3 lat doświadczenia w obszarze sprzedaży e-commerce
  • dobrej znajomości MS Excela / Google Sheets, Google Analytics, praktycznej wiedzy z zakresu aplikacji internetowych, UX, SEO, SEM, performance, podstaw HTML i CSS
  • doświadczenia w projektowaniu, analizie i usprawnianiu procesów biznesowych, realizacji projektów informatycznych i rozwiązań eCommerce
  • praktycznej znajomość systemów do obsługi e-mail marketingu i marketing automation
  • analitycznego i strategicznego myślenia oraz świetnych zdolności komunikacyjnych

To zyskujesz:

  • nienormowany czas pracy
  • 4-dniowy tydzień pracy (w fazie testowej 🙂 )
  • ubezpieczenie grupowe i medyczne
  • pakiet medyczny
  • szkolenia i biblioteczkę
Super!

Dlaczego warto?

  • praca w 100% zdalna
  • możliwość testowania produktu firmowego “na własnej skórze”
  • praca w organizacji, dla której człowiek jest na pierwszym miejscu