Tu będziesz pracować:
Polska firma zajmująca się produkcją odzieży od 25-ciu lat. Kierunki ich działalności to, poza produkcją, serwis, wynajem i rental odzieży roboczej BHP. Współpracowali z takimi firmami jak: Volkswagen, Volvo, Wawel, Żabka, Coca-Cola, Philip Morris, Lajkonik, Bosch-Zelmer i wiele innych.
Teraz poszukują osoby, która będzie odpowiedzialna za organizację i optymalizację pracy dwóch działów: pralni i serwisu.
To będziesz robić:
- organizować pracę zespołu
- wykonywać codzienne zadania administracyjno-biurowe (współpraca z firmą dostawczą, firmami dostarczającymi środki chemiczne, opisywanie testów)
- podtrzymywać dobre relacje z klientami i badać ich zadowolenie
- wprowadzać ewentualne uwagi lub zastrzeżenia do umów zawartych z klientami
Tego potrzebujesz:
- zdolności organizacyjnych i doświadczenia w zarządzaniu zespołem (delegowanie zadań, dzielenie się wiedzą)
- biegłości w obsłudze komputera (przede wszystkim MS Excel)
- zdolności analitycznych (czytanie raportów i podejmowanie działań na ich podstawie, planowanie strategii działu, wykonywanie własnych raportów i analiz z funkcjonowania działu)
- swobody i pewności w komunikacji oraz umiejętności dyplomatycznego rozwiązywania problemów
To zyskujesz:
- stabilne zatrudnienie w nowoczesnym zakładzie pracy (w pełni zautomatyzowane procesy produkcyjne/pralni)
- płaska linia raportowania – bezpośrednio do właściciela
- ubezpieczenie grupowe
- dofinansowanie do pakietu medycznego
- Multisport