Performance Specialist

Miasto: Warszawa
Wielkość firmy: 30
Wynagrodzenie: 4 000 - 6 000 PLN netto (do negocjacji)
Forma współpracy: Umowa o pracę, B2B

Tu będziesz pracować:

Naszym klientem jest agencja marketingowa specjalizująca się w digital marketingu. Oferują wachlarz usług takich jak SEM, SEO, a także content i influencer marketing. Inne działania w social mediach także nie są im obce. Są ekspertami w analityce internetowej, prawdziwymi tygrysami w dżungli online, a w swoich pracowników inwestują dużą dozę zaufania i więcej.

To będziesz robić:

  • tworzyć i optymalizować kampanie w Internecie
  • pracować z narzędziami do analityki internetowej
  • kontrolować wyniki w Google Analytics
  • przygotowywać oferty i mediaplany
  • uczestniczyć w spotkaniach sprzedażowych i/lub statusowych z klientami polskimi i zagranicznymi
  • samodzielnie dbać o klienta oraz dobór odpowiednich narzędzi do kampanii online

Tego potrzebujesz:

  • min. 1 roku (regular specialist) lub min. 6 miesięcy (junior specialist) doświadczenia w performance marketingu
  • znajomości narzędzi Google Ads, Social Ads
  • dobrej znajomości Google Analytics, Tag Managera (GTM) oraz Excela
  • zdolności do prowadzenia prezentacji 
  • j. angielskiego na poziomie min. B2

To zyskujesz:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B
  • udział w konferencjach branżowych
  • budżet szkoleniowy
  • pakiet medyczny LuxMed, Multisport
  • bezpłatny parking pod biurem
Super!

Dlaczego warto?

  • praca zdalna gdy tego potrzebujesz
  • elastyczne godziny
  • staniesz się częścią zgranej ekipy 😉