Personal Assistant/Event Manager

Miasto: Warszawa/hybrydowo
Wielkość firmy: 50+
Wynagrodzenie: zależne od doświadczenia
Forma współpracy: Umowa o pracę/B2B/zlecenie

Tu będziesz pracować:

Globalny lider z dziedziny cyberbezpieczeństwa z siedzibą w Kaliforni. Kształtują przyszłość zorientowaną na środowisko chmurowe, chroniąc cyfrowy sposób życia.

Teraz szukają osoby-ogarniacza, która zasili ich warszawski zespół.

To będziesz robić:

  • wspierać organizację eventów on-site
  • asystować w organizacji czasu pracy dyrektora zarządzającego (np. umawiać spotkania C-level)
  • uczestniczyć w tworzeniu kampanii marketingowych
  • pomagać przy prowadzeniu biura

Tego potrzebujesz:

  • swobody w posługiwaniu się j. angielskim
  • doświadczenia na podobnym stanowisku
  • przedsiębiorczości i pomysłowości (chcą Twojej energii!)
  • motywacji, zaciekłości, empatii i chęci do działania

To zyskujesz:

  • realną możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie (ścieżka kariery to m.in. Marketing Manager)
  • możliwość pracy hybrydowej w elastycznych godzinach
  • współpracę na wielu poziomach biznesowych
  • sprzęt do pracy zdalnej
  • szansę poznania funkcjonowania firmy od wewnątrz