Tu będziesz pracować:
Agencja marketingowa z 9 letnim doświadczeniem i bogatą ofertą 360° (a jeśli do nich dołączysz to Twoje życie zmieni się o 180° 😉) . Swoje działania opisują jako holistyczne, co oznacza, że kompleksowo zajmują się potrzebami marketingowymi i komunikacyjnymi swoich klientów. Obecnie są mocno nastawieni na rozwijanie obszaru Digital.
To będziesz robić:
- planować i dokonywać zakupu kampanii w obrębie środowiska Google Ads i/lub Facebook Ads
- przygotowywać wyceny, oferty oraz strategie dla klientów
- koordynować projekty w obrębie mediów aukcyjnych oraz brać udział w przetargach mediowych
- monitorować i optymalizować kampanie pod kątem wyznaczonych KPI (Awareness/ Performance)
- korzystać z różnych innych platform aukcyjnych (m.in. Programmatic, LinkedIn Ads, TikTok Ads i in.)
- prezentować wyniku kampanii wewnątrz agencji oraz przed klientem
Tego potrzebujesz:
- min. 2-letniego doświadczenia w zakupie i planowaniu kampanii Digital ze szczególnym uwzględnieniem Google Ads i/lub Facebook Ads
- znajomości takich narzędzi, jak: Google Ads Editor, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Trends
- doświadczenia we współpracy z agencją kreatywną, wdrażaniem rekomendacjii oraz w obsłudze klienta
- znajomości języka angielskiego (min. B2)
- umiejętności analitycznego myślenia i przygotowywania rekomendacji
- nice to have: doświadczenie w planowaniu i zakupie wielokanałowych kampanii online, znajomość Facebook Business Manager, Google Marketing Platform
To zyskujesz:
- dofinansowanie opieki medycznej (Medicover)
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
- salon gier i foteli masujących w biurze
- jogowe środy
- tryb pracy hybrydowy lub w 100% zdalnie