Senior E-commerce Analyst

Miasto: Warszawa
Wielkość firmy: 200 osób
Wynagrodzenie: zależne od doświadczenia
Forma współpracy: B2B/UoP

Tu będziesz pracować:

lider polskiego rynku poligraficznego i jedna z czołowych drukarni internetowych w Europie. Mają ponad 28 lat doświadczenia, cały czas odważnie poszerzają swoje możliwości, inwestują w nowe urządzenia i korzystają z najwyższej jakości materiałów, jednocześnie pozostając EKO. Ich cel jest prosty: Zadowolony Klient.  

To będziesz robić:

  • utrzymywać pozytywne i długofalowe relacje z klientami strategicznymi dla biznesu
  • kierować strategią marketingową w celu utrzymania klientów oraz ulepszania ich profili w oparciu o ich potrzeby, zachowania i zakupy (m.in. programy lojalnościowe, rabatowe)
  • analizować dane klientów (lepsza wydajność ich wykorzystania i optymalizacja procesów)
  • prognozować i analizować wskaźniki KPI, w celu wykorzystania ich do pomiaru wpływu marketingowego
  • kierować decyzjami opartymi na danych, które napędzają wzrost przychodów

Tego potrzebujesz

  • komercyjnych umiejętności w SQL i Tableau
  • wysokich zdolności analitycznych
  • min. 3 lat doświadczenia w pracy nad rozwojem programów lojalnościowych i retencyjnych
  • eksperckiej wiedzy na temat technologii sprzedaży oraz narzędzi technicznych dla klientów
  • samodzielności, kreatywności i proaktywnego poszukiwania rozwiązań
  • pasji do działania, pozytywnej energii, konsekwencji i wytrwałości w działaniu, zaangażowania w realizację zadań

To zyskujesz:

  • praca w nowoczesnym coworkingu w centrum Warszawy
  • możliwość pracy hybrydowej
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B
  • ubezpieczenie grupowe
Super!

Dlaczego warto?

  • samodzielne i odpowiedzialne stanowisko
  • realny wpływ na kreowanie przyszłości produktu i firmy
  • praca w turkusowej organizacji, w której człowiek jest najważniejszy