Specjalista ds. Afiliacji

Miasto: Gdańsk
Wielkość firmy: 3000+ w Polsce
Wynagrodzenie: zależne od doświadczenia
Forma współpracy: Umowa o pracę

Tu będziesz pracować:

jedna z największych polskich firm odzieżowych zajmująca się projektowaniem, produkcją i dystrybucją. Są społecznie odpowiedzialną i rodzinną organizacją. Ich produkty noszą na co dzień mieszkańcy prawie 40 krajów Europy, Azji i Afryki, a ta liczba ciągle rośnie. Część swoich zysków przeznaczają na cele charytatywne, mają również własną fundację.

To będziesz robić:

  • współpracować, rozwijać i utrzymywać dobre relacje z partnerami afiliacyjnymi
  • poszukiwać i nawiązywać kontakt z nowymi partnerami z różnych sektorów i kanałów marketingowych na rynkach zagranicznych
  • tworzyć analizy prowadzonych działań i przygotowywać na ich podstawie raporty
  • stosować strategiczne podejście do bieżących działań
  • budować strategię kanału afiliacyjnego w oparciu o strategię marki
  • obserwować i raportować aktywność konkurencji w zakresie Programów Partnerskich/ Afiliacyjnych

Tego potrzebujesz:

  • min. 2 lat doświadczenia na podobnym stanowisku
  • umiejętności związanych z tworzeniem i zarządzaniem feedami produktowymi jak i dopasowywaniem ich do potrzeby różnych kampanii
  • doświadczenia w prowadzeniu marketingowych działań efektywnościowych oraz w prowadzeniu rozmów businessowych i negocjacji
  • bardzo dobrej znajomości sieci afiliacyjnych w Polsce oraz na rynkach eksportowych
  • analitycznego myślenia i wysokorozwiniętych umiejętności interpersonalnych
  • znajomości pakietu MS Office oraz Google Analytics
  • bardzo dobrej znajomości j. angielskiego (min. B2)

To zyskujesz:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • prywatna opieka medyczna (najwyższy pakiet)
  • karta Multisport
  • zniżki do wszystkich marek sieci
  • bezpłatny parking dla pracowników
Super!

Dlaczego warto?

  • praca w prężnie rozwijającej się firmie na rynkach zagranicznych
  • możliwość realnego rozwoju w świecie performance marketingu
  • odpowiedzialne podejście do biznesu