UX Specialist

Tu będziesz pracować:

Firma, która od kilku lat pomaga swoim klientom z branży e-commerce osiągać coraz lepsze wyniki dzięki analizie danych o decyzjach zakupowych klientów i optymalizacji konwersji. Są certyfikowanym partnerem Google oraz certyfikowanym resellerem Google Analytics 360. Do ich klientów należą np.: LPP, 4F, Diverse, Wittchen, Conrad, Lancerto, Limango, Answear.com, Black Red White, Prosto, Publio, Showroom, Pracuj.pl czy Sizeer.

To będziesz robić:

Twoim zadaniem będzie przeprowadzanie ewaluacji serwisów klientów, proponowanie zmian, a następnie sprawdzanie ich ich efektywności za pomocą najbardziej zaawansowanych na rynku  testów A/B. 

Tego potrzebujesz:

  • min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (praca z anglojęzycznymi klientami). 

Mile widziane: doświadczenie w korzystaniu z UXPina i Google Analytics, analizach eksperckich serwisów e-commerce, badaniach użyteczności.

To zyskujesz:

  • budżet szkoleniowy
  • coaching
  • Multisport 
  • prywatną opiekę medyczną 
  • Spotify Premium 
  • elastyczne godziny pracy (możesz zaczynać między 7 a 9.30)
  • możliwość pracy zdalnej 2 razy w miesiącu
Super!

Dlaczego warto?

  • możliwość rozwoju kompetencji i awansu
  • płaska struktura
  • duża samodzielność
  • możliwość pracy przy różnych projektach i dla dużych marek